Complete Ninja Saga List of Skills

Share your experience and provide guidance with your Ninja friends!

Moderators: colmillonegro, dannytranvan, Jole-Kze, Moderators

Re: Complete Ninja Saga List of Skills [FINISHED]

Postby Runehawk » Tue Jul 13, 2010 6:27 pm

Just letting you know that you put Spirt Touch under the Special Taijutsu category. Might want to fix that~ :D

Nice guide btw, very well organized~
IGN: Runehawk
Rank: Tensai Special Jounin

Season 5 Member
Image

Like my page for a free cookie:
http://www.facebook.com/pages/Runehawk-Ninja-Saga/111805598906616
Runehawk
 
Posts: 395
Joined: Sun Feb 28, 2010 8:02 am
Location: Under your bed. >:0

Re: Complete Ninja Saga List of Skills [FINISHED]

Postby cobaltblue » Tue Jul 13, 2010 8:40 pm

Runehawk wrote:Just letting you know that you put Spirt Touch under the Special Taijutsu category. Might want to fix that~ :D

Yeah, Zero has reminded me about that. Somehow I totally forgot about that lil' cute skill which came in handy when I was still a lil' Chuunin. It has been corrected now. Thanks.

Runehawk wrote:Nice guide btw, very well organized~

It comes from my perfectionist trait :?

And, btw, there on the post #1, I tell the reader to visit the link which refers to your list :D
Jin (or mods, I mean) really had to update that old post about Ninja Saga term.
User avatar
cobaltblue
 
Posts: 7328
Joined: Fri Apr 23, 2010 2:58 am
Location: In your mind. Hahaha. Ha.

Re: Complete Ninja Saga List of Skills [FINISHED]

Postby Runehawk » Wed Jul 14, 2010 6:01 am

cobaltblue wrote:
Runehawk wrote:Just letting you know that you put Spirt Touch under the Special Taijutsu category. Might want to fix that~ :D

Yeah, Zero has reminded me about that. Somehow I totally forgot about that lil' cute skill which came in handy when I was still a lil' Chuunin. It has been corrected now. Thanks.

Runehawk wrote:Nice guide btw, very well organized~

It comes from my perfectionist trait :?

And, btw, there on the post #1, I tell the reader to visit the link which refers to your list :D
Jin (or mods, I mean) really had to update that old post about Ninja Saga term.


I love how your guide was only out for a day or so and was made a sticky, and my hasn't...*sigh*

^_^ But w/e, thanks for the link, I appreciate it--keep up the great work~ :D
IGN: Runehawk
Rank: Tensai Special Jounin

Season 5 Member
Image

Like my page for a free cookie:
http://www.facebook.com/pages/Runehawk-Ninja-Saga/111805598906616
Runehawk
 
Posts: 395
Joined: Sun Feb 28, 2010 8:02 am
Location: Under your bed. >:0

Re: Complete Ninja Saga List of Skills [FINISHED]

Postby cobaltblue » Wed Jul 14, 2010 10:37 am

Huh, I didn't realize someone make it stickied 'til a sec ago.. :shock:
I remember Sasha said something like that he doesn't have a power to sticky a thread, so I wonder who did that. Jin? Oh.. wait.

There's another one. Mod lafhyzcake.


Maybe we just need to make it more organized, Runehawk.
Maybe it's still confusing to see all of them just in one post (but it's already in alphabetical order!)

Humm, lets see..

...

..no clue. The best order to list those effects are in alphabetical order.

Wait. Maybe..
Well, I'll just post it on my next post.
User avatar
cobaltblue
 
Posts: 7328
Joined: Fri Apr 23, 2010 2:58 am
Location: In your mind. Hahaha. Ha.

Re: Complete Ninja Saga List of Skills [FINISHED]

Postby Jaroto » Wed Jul 14, 2010 11:03 am

Nice thread Cob..
Keep post n make a GUd thread like this.. d^_^b
Spoiler: show
Image

|Do You Like Ninja Saga?| - - |If Yes then play It|
Image
Contact :
Spoiler: show
Twitter : @DJ_Road
User avatar
Jaroto
 
Posts: 1275
Joined: Thu Nov 26, 2009 4:25 am
Location: Indonesia

Re: Complete Ninja Saga List of Skills [FINISHED]

Postby sasha » Wed Jul 14, 2010 11:50 am

:shock:

So this is the thread you were talking about. That is awesome job Cobalt.
Image
User avatar
sasha
 
Posts: 1915
Joined: Wed Sep 23, 2009 10:09 pm
Location: Serbistan

Re: Complete Ninja Saga List of Skills [FINISHED]

Postby cobaltblue » Wed Jul 14, 2010 1:02 pm

sasha wrote: :shock:

So this is the thread you were talking about. That is awesome job Cobalt.

I hate it when you use that emoticon as if what I did was something that incredibly stupid even for a bear :|
User avatar
cobaltblue
 
Posts: 7328
Joined: Fri Apr 23, 2010 2:58 am
Location: In your mind. Hahaha. Ha.

Re: Complete Ninja Saga List of Skills [FINISHED]

Postby anezildjian » Wed Jul 14, 2010 1:56 pm

well, nice job. this is very helpful :mrgreen:
Image
User avatar
anezildjian
 
Posts: 1501
Joined: Tue Mar 02, 2010 6:21 am
Location: underground

Re: Complete Ninja Saga List of Skills [FINISHED]

Postby sasha » Wed Jul 14, 2010 2:02 pm

cobaltblue wrote:
sasha wrote: :shock:

So this is the thread you were talking about. That is awesome job Cobalt.

I hate it when you use that emoticon as if what I did was something that incredibly stupid even for a bear :|

Nah, in that case i would post something like this:


Image
Image
User avatar
sasha
 
Posts: 1915
Joined: Wed Sep 23, 2009 10:09 pm
Location: Serbistan

Re: Complete Ninja Saga List of Skills [FINISHED]

Postby Ryoku » Wed Jul 14, 2010 2:16 pm

sasha wrote:
cobaltblue wrote:
sasha wrote: :shock:

So this is the thread you were talking about. That is awesome job Cobalt.

I hate it when you use that emoticon as if what I did was something that incredibly stupid even for a bear :|

Nah, in that case i would post something like this:


Image



hahaha! You made me your idol again Master Sasha :lol:
ImageImage
Image
User avatar
Ryoku
 
Posts: 246
Joined: Mon Feb 15, 2010 3:21 am

PreviousNext

Return to Guides and Advice

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests

cron